GlcanTugayGyen Duş Herşey normal olmasına rağmen benim nazlı kızımın gelmek istememesi üzerine sezeryan günü almak zorunda kaldık çünkü suyumuz azalmış ve 40+1 iz hiçbir belirti Yok açılma Yok sancı Yok 🙁 Keşke normal olsaydı ama sezeryan olmak varmış kaderimiz de napalım buna da şükür 🙏 sağlıkla alayımda kızımı kucağıma başka bişey istemiyorum 🙏🙏Dua edin bana 🤗Sezeryan umarım kolaydır
Oglununannesi [bilinmeyen] 40 dan sonra özellikle benek pisliğini yiyebiliyor bende beklemek istemezdim açıkcası ama suni falan denenmeli diye düşünüyorum ama doktor daha iyi bilir diyelim ne bileyim😕
GlcanTugayGyen Oglununannesi Bende dedim ama açılman Yok dedi. O yüzden boşa yersin dedi sancıyı 🙄kızımı riske de atmak istemiyorum
GlcanTugayGyen [bilinmeyen] sorma canım. Herşey yolunda normal pozisyonda sancım çıkmıyor acılmam yok hiç ve suyun azalmış dedi İnan hiç istemiyorum sezeryan ama yavrumu da düşünmek zorundayım olan bize oluyor işte 🙁
Oglununannesi GlcanTugayGyen işte doktorun bileceği iş canım🙂hayırlısı hangisi ise o olsun hakkında belki yinede şu üç günde şak doğar😱😍