5 gün önce Detaylida bebegmde kist görünmüştü (koroid pleksus) kisti deniyormuş. Doktorum bınun tek başına bir sorun olmayacağını ama yine de bir perinataloji görsün dedi. Bugün perinatoloji gördü gittim. Kistler hala duruyor ama büyük ihtimal geçecek dedi. Başka bir bulgu görünmüyor her şey normal . Tek kist var. Genetik test yaptirabilirsin dedi. amnionsentez karından sıvı alınacak o riski göze alamam. Kan testi var o da 3 4 bin tlymis. Onu da gerek duymuyorum. Bütün tarama testlerim temiz, ense kalınlıgı, burun ölcüsü hepsi gayet normal. Başına gelen tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz? Sıvı aldırmak istemiyorum. Tek başına kist normal değil mi ya?