Kızlar eşim askeri personel dolayısıyla Oyak üyeliğimiz var. Net bir bilgim yok dün birşey duydum. Oyak üyeliği olanlar 750 veya 1000 tl arası bir ücret ödeyip özel hastanelerde çok düşük ücretle muayene olup, yüne düşük ücretle tahlil vb yaptırabiliyormuş. Bunu yapan veya duyan var mı? Nasıl yapılıyor? Normalde evet Oyak üyelerine özel hastanelerin indirimi var ama bu ücretle daha da indirim oluyormuş. Yardımcı olabilecek var mı?