Glyldz Yok canim ya Allah korusun hic alakasi yok. yolculuk da cok hareket edemedigin kan dolasimin yavasladigi icin ellerin ayaklarin şiser en fazla onu da su icerek hareket ederek gecirirsin hadi otobuste cok icme tuvaletin gelir ama indikten sonra birazcik hareketlen bol su ic gecer.Kaldiki sen 3.5 saat diosun onemli deil ben daha ileri haftalarinda 10 saat yolculuk yapani da duydum. eger ki suan sancin erken dogum.riskin yoksa bence bu kadar kisa yolculugn bi mahsuru.olmaz. Doktoruna mutlaka sor bi tehliken yoksa izin vericektir