Pamukprenses42 Merhaba. Aranıza yeni katıldım. Son adet tarihine göre 5+6 günlük gebeyim. Bugün kese görmek için gidecektim. Ama sabah kalktığımda peçeteye silince gelen ve devamı gelmeyen bi kanamayla karşılaştım. Başına gelen var mı acaba
Mom6272 Pamukprenses42 doktora gitmelisiniz, yerleşme kanaması olma ihtimali yüksek ama tabiki de doktor en iyisini bilir. geçmiş olsun :)
mucizegebelik6 Pamukprenses42 bende de oldu doktora Git kese çevresinde kanama varmi baktır proluton igne vururlar korkma