Merhabalar 30günüm kaldı. Süs yapmak istiyorum gelen gidenim pek olmaz 25-30tane arası acacaklı magnet ve küçük şişeler süslemiştim onlar içinde etiket bastırmak istiyorum güvendiğiniz ve uygun bir yer varsa söyleyebilirmişsiniz az da zamanım kaldı işin eğlenceli kısmı sona kaldı 😅
Aslında burda bunla ilgili post açılmıştı bende es es almıştım ama bulamıyorum çok güzel sayfa önerileri olmuştu inşallah yine güzle uygun öneriler olur 🙏