2 aylık hamileyken bebeğim gelişmedi, kalbi durdu, kürtajla alındı. Genetik testi doktorum yapmama gerek olmadığını söylediğini işk gebelik olduğu için ama benim içim rahat etmedi tekrar aynı seyi yaşamayı göze alamadım. Sonuc sanırım pıhtılaşma varmış? Ben hiç bir şey anlamıyorum yani bu benim hayatımı sadece gebelikte mi etkileyecek, yoksa normal hayatımda da sorun çıkarack mı? Sonucu anlayan yorumlarsa cok cok sevinirim🌸
url=https://www.hizliresim.com/gr3esos