Nurayyy23 Sadece kahvalti sonrasi gelen halsizlik ve cok uyku neden olur kizlar aynı şekilde olan varmı?
Nurcanatila6 Nurayyy23 ilk zamanlsr bende öyleydim masayı bırakır gider yatardim şükür geçiyor bir müddet sonra 🥰
Nutellaaaa Nurayyy23 bu ben evi toplamaya yemek yapmaya o kadar çok üşeniyorum ki kalkamıyorum uyku basıyor
Leylaakcay @Nurayyy23 ayy ben uykudan zor kalkıyorum kahvaltı da bıraksalar uyucam ne uykucu çıktım 😒🙄
Leylaakcay @Nurcanatila6 ay kız 39+5 haftalığım baslarda yoktu sonlarda oldu bende de değişiyor kişiden kişiye herhalde :)
Nurayyy23 Leylaakcay yaa masallah az kalmis sizin allah sag salim kucağına almayi nasip etsin canm demekki öyle olabiliyor
Nurayyy23 Nutellaaaa yalniz degilmisim demekki bende kendimi tembel saniyordum banada cok zor geliyor kalkamiyorm hic😀
CansuDefne07 32 haftaligim kahvaltı yaptıktan sonra yarım saat 1 saat uzanmazsam kendime gelemiyorum bende 🙄 bide ev taşıma işimiz var yarım yarım ev topluyoruz eşimle 😄 sağolsun bana pek bişey birakmiyo ama yinede elimi atmadan içim rahat etmiyo 😄