minikumutlar ben ilk 7 gün kala silik çıktığı icin kan testi verdim 10,17 çıktı sonra 3 gün geçti bidaha verdim 50,3 çıktı dün yaptım 411,3 falan çıktı çok stresli bi olay ama ben yerinde olsam sabret adetin gecsin öyle kan testi ver İnan çok stres yapiyosun günler geçmiyor 10,17 çıktı kimyasal mi yok falan diye kendimi bitirdim ya halada öyle risk var ama iste dua ediyoruz Rabbim karnımdakini can versin diye