haticeks Kızlar herkese selam memnun kaldığınız hamile pantolonlarınız var mı ben h&m sen almıştım ama hiç memnun değilim sürekli düşüyor gibi hissediyorum var mı böyle sabit kalan göbeğimi saracak önerenileceğiniz markalar
Mrv1007 haticeks kız kardeşim lc waikikiden aldı çok memnun, bacakları da karnı da cok iyi sarıyor. Ben 18. Haftamdayım ama henüz hamile kıyafetlerine geçiş yapamadım, elbise tayt falan öyle idare ediyorum 😂
Bestfriendss44 haticeks lc waikikiden aldim super rahat evde daha rahat olmak ici de lc waikikiden hamile tayt aldim oda cok rahattt bi dene canim bence begenirsin
Deniiiza haticeks ben lcw den aldim 2 tane cok memmun kaldim. Bitane defactodan aldim hic memmun degilim
Nefesin01 https://imgyukle.com/i/kyxyAf DeFacto nun ürünü ama Trendyol dan aldım gerçektende çok memnunum çok esnek ve yumuşak 5. Ayimda yorumlara aldanıp 1 beden büyük almıştım 8. Ayimda hala giyiyorum hatta ilk zamanlar biraz düşüyordu şimdi çok daha güzel sarıyor iyiki almışım kullandığım tek hamile pantolonu başka hep tayt aldım LCW dan onlar da çok kurtarıcı ve en rahatı giy çık ☺️
Samsam Ebebekten 1 tane denim almıştım çok memnunum, lcw den de 1 tane tayt aldım, yazın pazardan büyük beden pantolon almıştım. Hepsi de rahattı,
Merve-bebek LC Waikiki den bakın kesinlikle çok güzel ve. Çok rahatlar pantolon olarak 3 tane aldım bitane de eşofman tarzı aldım çokta uygun fiyatları