Biraz geç oldu ama anca yazabildim biz tam 20gunluk olduk teyzeleri
28 eylül günüydü tam 40+3olmustuk
Eşimle ogün iliskiye girmek istedim doktorum iliskiye girin ve doğumun gerçekleşir demişti
Gerçektende dediği doğruydu
28eylul gece saat tam 3te suyum ve nisanım geldi bir anda uykudan uyandım esime dedim suyum geldi esimin yataktan fırlaması bir oldu😂
Çünkü ilk bebekti ve hemen apar topar hastaneye gittik fakat benim agrım çok azdı ve alttan baktılar açılmam hiç yoktu
Sonrasında sabah 8de dogumhaneye aldılar beni bol bol yürüyüş yaptim ve bana suni sancı verdiler ağrılar yavaştan gelmeye başladı ben sancidan kendimi kaybettim çok agrım vardi tam 17 saat sonra bebeğime kavuştum darısı tüm anne adayların başına