Kızlar dün yine post açmıştım beta değerim Cumartesi günü 46 pazartesi günü de 140 çıkmıştı bugün adet günümde kan gelmeye başladı sanırım yine kimyasal gebelik geçiriyorum hastaneye geldim birazdan kan vereceğim insallah ben yanılıyorumdur bu 3.düşüğüm olacak gerçekten çok yıprandım artık dayanamıyorum 3.senem oldu bu kimyasalın önüne geçiş yok mu tüp bebek yaptırsak yine mi olumsuz olır kimyasal olur kafam çok karıştı ne olur dua eder misiniz benim için insalalh güzel sonuçlar alıyım 😔😔😔😔🤲🤲🤲🤲