Kizannesi92 Geçmiş olsun Allah tekrarından korusun. Eşimle ben de 3 gündür pandemi hastanesindeyiz. Yazdiklariniz umut oldu. Eşimin kronik hastalığı var ve virüs ciğerlere inmiş nefes darlığı çok fazla. Antibiyotik, kortizon ve buhar tedavileri yapılıyor. Normalde de oksijen takılı olmasına rağmen yetmiyor, öksürük krizine giriyor. Bu durum kaç gün sürer, geçiyor mu ? (Karantina 8. gündeyiz.)