Yasafi-23 Kızlar az önce bikini bölgemi jiletle aldım. Keserken acımadı sonradan hep kanadığını gördüm. Pamukla temizledim. Riskli midir,enfeksiyon vs.
Esrakly Yasafi-23 jilet temizse sorun olmaz ama duşta ıslak ve köpüklü Alman tahriş olmasını engeller canım
HaticeeC Yasafi-23 tetanoz aşınız yok mu? Varsa sorun olmaz zaten yoksada jilet paslı olmadığı sürece sorun olmaz.
Sogancik Yasafi-23 HaticeeC min dediği gibi canım. Ben de hep kesilirim. Allah tan jiletler paslı değil ve aşılarım tam diye içim rahat oluyor. Aşı öncesi de çok kesildim görünürde bir şey yoktu bebeğimde çok şükür.
Esrakly Yasafi-23 hayır canım bebeğin zaten amniyon sıvısının içinde dışardan gelen bütün darbe ve tehlikelere karşı koruma altında sadece suyun geldiğinde bebeğin enfeksiyona açık olur o zaman da zaten doğum başladığından direk hastaneye gidiliyor ☺️ Endişelenme yani