Eminesude benim 2ci gebeligim öyleydi canım sat a göre 11 haftalık olmam lazım fakat USG de 7 haftalık çıktım kan değerlerim çok düşüktü yüksekse bile sikintiliydi 7 haftalıkken kalbi durdu ve kürtaj oldum şuan tekrar hamileyim 2 hafta önce gittiğimde 5 haftalikti ve 2 hafta geç döllenme dedi şuan 7 haftanın içindeyim bakalım bu cuma gidicem büyüdü mü yerinde mi değil mi ne durumda bilmiyorum Dr keseyi gördü bir sıkıntı yok dedi içinde beyaz bir şeyler vardı ne olduğunu bilemedim bebek mi ney anlayamadım 🤷😳 cuma kısmetse gidicem bakalım adet düzensizliği yaşadığından dolayı geç döllenme diyorlar ama inşallah bu sefer kucağıma almama izin verir rabbim 🤲 herkes sağlıkla kucağına alsın inşallah 🤲