Cakmakhatice nisan ayında yaşadım ben malesef… 8. Haftada kalp atışını duymaya diye gittik, doktor kese etrafında kanama var bebekde anormallik var dedi bu kendiliğinden düşecek dedi ama ilaç verdi malesef ilaçla düşük yaptım.. çok zor allah kimseye vermesin ama buda bir sınav.. belki senin öyle olmaz bir ihtimal başka doktorada danış derim.. çok geçmiş olsun canım.. hakkınızda hayırlısı olsun❤️