Ebruskahh Kızlar geçen hafta erken doğum yaptım bebeğim küvezde dün doktor tsh biraz yüksek çıktı dedi ama yenidoğanlarda yükselebilir dedi bu durumu yaşayan var mı
Melikegns Ebruskahh benim kızım da da vardı ilk hafta ikinci hafta kontrole gittiğimizde geçmişti yenidoğan larda olabiliyor muş tabi seviyesi de önemli çok yüksek değilse geçer inşallah merak etmeyin🤗