-Selma- Canlar acıle gittim acılmam var mı dıye bakıldı daha onve duymuştum catı muaynesinde flan bakınca dogumu tetıkleyebiliyor diye acılmam yok ama tetikler mi acaba
busra1997alpaslan2021 -Selma- tetikleyebilir benim kananam oldu dün normal dedi doktorum bebegim oynuyor iyi hissediyorum kendimi takipte kal belin karının vs. Agrirsa tekrar git
Dilara0638 -Selma- benim cumartesi günü bakıldı 1 parmakta açılmam vardı 36+5im gelen giden yok kanamam da olmadı ben 37yi geçsek diye bekliyorum birazcık ağrılarım arttı eskiye bakarak ama öyle çok şiddetli değil henüz nişan su yada sıklaşan ağrım olmadı
Umay21 -Selma- ilk çatı muayenemin üstünden 1 ay geçti canım daha doğurmadım birde bir cm açıklığım vardı ☺️