Kızlar 17 haftalık gebeyim
Böyle uzansığımda kasığımda ilk bir sertleşme böyle içinde bişey yüzüyor gibi oluyor sonra elimi koyuyorum bakıyorum kasığım ın o tarafı taş gibi kasık derken göbek deliğimin 4 5 parmak aşağısı sonra sertleştiği için ağrıyor karnım sizce normalmi aynısını yaşayan varmı