dakpinar- ben de veysel bey e gidiyordum ama cok memnun kalmadim, salih bey de muş şifa hastanesinde su an, doğumları orada yaptiriyor, ben de masallah bey e gidiyorum.. buarada aydın i görünce ben de duygulandim;) ben de denizli liyim görevimiz gereği burdayiz