erkekannesi25 Frnrhf sağlıkla gelsin bebiş 😊 sizi korkutmak gibi olmasın ama ben 26 haftalıkken öğrendim
erkekannesi25 Frnrhf sağlıkla gelsin bebiş 😊 sizi korkutmak gibi olmasın ama ben 26 haftalıkken öğrendim
Songullsevukk Frnrhf hele biz tam bir muamma 12 haftada erkek 16 haftada kız 16+3 de farklı bir doktor erkek dedi perşembe tekrar randevum var 😬🥰
irem_altun74 Frnrhf sağlıklı olsun da kuzum yine de rabbim gönlüne göre versin benimde 2. Gebeligim hala öğrenemedim 13 haftalik oldum oglumu 11 haftalikken ogrenmistim
Frnrhf erkekannesi25 ben devlete gittim bugun de 1-2 hafta sonra bi de ozele gitmeyi dusunuyorum ozel bilir belki😂