Kızlaaarrr bugün sabah hastaneye gittik kontrolümüz vardı kalp atışını duymaya gittik ve şükürler olsun duydukkk🧿🤲🙏🥰 minicikti nasıl bir duygu tarifi yokk çok tuhaftı 🥺🧿🤦♀️ Allahim isteyen herkese nasip etsin bu duyguları yaşamayı ve insallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip eder 🤲🙏 bir sorum var normalde s.a.tarihine göre 7+0 olmak gerekiyordu ama ultrasonda 6+4 çıktı bisey olmaz degilmi tecrübem yok o yüzden soruyorum ☺🙏