Canım hiç ama hiç endişelenme benimde ilk kontrolüme gittiğimde kist olduğunu söylemişti doktorum benide biraz korkutmuştu patlayabilir vs kanama olabilir diye.Ama zamanla bebek büyüdükçe oda küçülüyor merak etme bana progestan diye bir ilaç vermişti bir kaç defa kullandım daha kullanmadım hatta ona rağmen zamanla küçüldü merak etme