Olcay_1352 Sadece fondoten kullanmadım gebdlikte ama eyeliner, rimel ruj sürüyorum, her gün olmasada 😅 çünkü hep evde olduğum için sürekli çıkarmak zor oluyo numaralı lens kullandığım için birde göz temizliğim zor oluyor. Bastıra bastıra temizleyemeyince de rimel kalıyo.