Eminedvlc12 Elimde 4 kutu oksapar iğne var .alamayan rapor cikartamayabbarkadaslar varsa bana ulaşsın göndereyim kargoyla
marbling10 Eminedvlc12 evet altına yorum yapalım ki üstte kalsın. Bu saatlerde pek görülmüyor postlar
Mevaninannesiii Eminedvlc12 canm ben kullanıyorum 30 haftaya kadar kullanacakmşm covid oldum değerlerim yüksek düşmüyor diye doktor kullanmalisin dedi