1Hanzadehanim Arkadaşlar bugün tam 23+6 haftadayım ve doktor kontrolüm bugün, takipli olduğum doktorun yarın izin günüymüş . Bugün raporu alabilir miyim herhangi bir sıkıntı olur mu