esmanurky Parvana sanırım bende yerleşme kanaması oldu adetten 3 gün önce kahverengi leke geldi bir gün sonrada geldi bugün de adet günüm pembe leke geldi biraz önce bilemedim bende dünde kan verdim 140 çıktı değerim
Deryatemiz Parvana bildigim kadariyla her insanda yerlesme kanamasi olmuyo bende olmamisti suan 37 haftaligim canim
Merve1200 Parvana hayırlı olsun canım allah kavuştursun bende ilk gebelikte olmadı bazılarında oluyor bazılarında olmuyor tabi düşük oldu ama benim ikinçi hamileliğimde iki üç dama pembemsi kanmam oldu o da yumurtlama gününde oldu cnm