Merhaba arkadaşlar 1 hafta sonra ikili testim var kimisi yaptır diyor kimisi yaptırma diyor herhangi bir problem olsa bile bu benim bebeğime bakış açımı değiştirmeyecek ama halen daha yaptırılmalı mı yoksa yaptırılmamalı mı bilmiyorum ilk gebelik olduğu için bu konudaki fikirlerinize açığım