Aycaaa571 Kızlar bez sleepy mi alim bez baby turco mu ve kaç numara almam lazım? Islak mendil uni baby mi sleepy ve hangisi?
Eslemkusun_annesi Aycaaa571 en başta kullanmak için e bebeğin kendi bezi ve ıslak mendilini aldım. Sorun yaşarsak degistiricem siteye baktığımda yorumlar çok güzeldi ona dayanarak aldım deneyip göreceğiz
Burcu4135 Aycaaa571 sleepy 1 noyla basladık 1 ay sonra 2 noya gectik. Cok memnunuz pisik falan asla olmadı tabi kullandıgınız pişik kremi de önemli. Tavsiye ederim.
Burcu4135 Aycaaa571 sizin icin mümkünse mustelanın pisik ktemini alın gercekten harika. Cok yogun oldugu icin 45 gündür daha yarısını bitiremedik.
Rumiaba Sleepy 1 no aldık sorun yaşamazsak onunla devam ederiz bebeğim daha doğmadı ama etrafımda kullanan arkadaslarım memnun oldugu içib bu markayı tercih ettik
Aycaaa571 Rumiaba bende bugün alışverişe çıkacam kararsız kaldım baby turcoyu da çok tercih ediyorlardı