Gece gerinirken sol baldirima bir kramp girdi,damar damar üzerine bindi..İki üç defa masajla düzeldi tekrar damar damar üzerine bindi..Şuan halen agriyor ve yürürken topallıyorum..Magnezyum ve kalsiyumu hiç aksatmadan…Nasıl geçer fikriniz var mı??Duzelmezse ortopedik falan gitmeli miyim?Şuan halen damar damar üzerine binmiş ve yürüyemiyorum