Alisaninannesi İnşaAllah bende kanamasız atlatırım şu gebeliği 😊 doktorum kanama olacağına sanmam gibi konuştu sanırım gebelikte kanama ihtimali pek yüksek değilmiş burda okuduklarım kadarıyla ama dikkatli olmak lazım tabi bende çok istiyorum 36-37. Haftalarda doğurmak küveze girmesinler ❤️ Birazda şans işi sanırım ya bende hiç düşünmezdim hatta şok olduk biz ama insanın başına gelebiliyormuş hiç üzme kendini cooook okudum burda sapasağlam doğumdan cıksn rahmine dokunulmayan 😊 28 e kadar anlasılmadımı senin