Glr_123 Allahım şifanızı versin lütfen öyle düşünmeyin. Bebeğinizi ve kendinizi koruma altına aldınız çok güzel yapmışsınız. Bende iki hafta sonra ikinci dozu olacağım hemen zaman geçsede olsam diyorum. Ve size şunu diyim tetanoz aşısı oldum üç gün hasta oldum eklem ağrısı ateş huzursuzluk. Kovit aşısı oldum hiç dokunmadı ikincisi biraz ağrı yapar parol al diyorlar sizinde bir an evvel geçer inşallah geçmiş olsun. Her aşı biraz olsun yan etki yapar vucut antikor üretiyor sizin için çaba sarfediyor öyle düşünün ☘️