Hayırlı sabahlar kızlar benim dünden beri ara ara adet ağrısı gibi hem karnım hemde kasıklarım ağrıyor , ara ara bebekte bir yerde toplanıp kalıyor ve aşağıya doğru baskı oluyor bıçak batarcasına ama belimde herhangi bir ağrı yok, sancı olabilir mi? 30+6 haftalığız. 😌