Rina Merhaba yarın genel kan tahlilim var. Hazır kan veriyorken Beta HCG de yaptırsam çıkar mı acaba? Reglime 3 gün kalıyor.
Seymaben Rina adetinizden sonra yaptırın bazen bebek olsada kanda çıkmayabiliyor geç döllenme durumu falan oluyor ama adetten sonra kesin çıkar🥰
Ozlem2904 Rina evde erken gebelik testi yapabilirsiniz 6gun oncesine kadar sonuc veriyo eger positif cikarsa verin, 5den fazlasi gebelik. Ben 4+2de vermistim kan 708 cikmisti adetimden 1 gun gecmisti. Yani gebelik varsa cikar ❣
kalpatisi_ Rina adetime 1 gün kala yaptırmıştım ben çıkmıştı 32.38 değerimde şimdi 21 haftalığız çok şükür. Bence sizinde çıkabilir. Heyecanlısınız belli ki isterseniz yaptırın çıkmazsa bile adet gününü bekleyin adetiniz gecikirse tekrardan yaptırırsınız. 🥰
Birgul Rina eğer varsa çıkabilir ben 4 gün kala 12 değerle öğrenmiştim. Ama erkende olabilir siz kendinizi herşeye hazırlayın☺️
Rina Seymaben Evet en mantıklısı aslında garanti olur. Bugün doktorumla konuşurken yaptırabilirsiniz dedi.
Rina Ozlem2904 Erken gebelik yaptım çıkmadı. En garantisi kan testi dendiği için direk kan vereyim diyorum
Rina kalpatisi_ Evet heyecan fazla. 2 ay önce düşük yaptım. Bu ay ilk denememiz. Doktorumla konuştum bugün. Kan verirken baktırabilirsiniz varsa çıkar dedi.
Rina Sonucum çıktı. Reglime 3 gün var. Beta HCG 11.80 çıktı. Biraz düşük bir değer mi bilemedim. Doktoruma da ulaşamadım. En azından 5 in altı çıkmadı diye minicik bir umudum var şu an🙏🏻 @Birgul @kalpatisi_
Birgul Rina benimde 4 gün kala 12 çıkmıştı sonta artışını takip etmiştik. Hayırlı olsun sağlıkla artsın inşallah 2 günde bir kan verin☺️
maviay246 Rina 10 üzeri gebelik var deniyor daha regline 2 gün var sanırım bence bekle 4,5 gün gecikmen olsun tekrar kan ver kafana takma stres yapma . İnşallah artış olur varsada daha çok yenidir .
kalpatisi_ Rina normal değer kuzum daha çook yenii o yüzden öyle çıkmıştır. Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin 🥰 2 gün sonra tekrar kan verin sağlıklı artmış mı ona bakın önemli olan sağlıklı artması ❤️❤️❤️
Rina Birgul Çok teşekkürler🙏🏻 Sizin sayınıza çok yakınmış. Doktorumla konuştum. İyi bir rakam, 4 gün sonra bakarsak daha iyi olur dedi.
Rina maviay246 Reglime 3 gün var evet. Daha önceden bir düşüğüm oldu. Umutlanmamaya çalışıyorum. Allah tan hayırlısı🙏🏻
Doganseda Rina hatırladın mi bilmiyorum adetimeze 11 gün kala senle konuşmuştuk şuanda benim adetime 3 gün var yumurtlama günümüzde aynıydı gözün aydın canım hamile kaldığımizda birbirimize haber verelim demiştik ben de bu gün 2 çizgiyi gördüm ve sanırım hamileyim ☺️
Rina kalpatisi_ Çok teşekkür ederim. İnşallah🙏🏻🙏🏻 Doktorum 4 gün sonra verirsen daha iyi olur dedi ama bakalım
Rina Doganseda Yaa çok sevindim🥰🧿Bugün aklıma geldiniz ama ben hala emin değilim. Netleşsin size yazayım demiştim😇 Bir düşükten sonra insan bir değişik oluyormuş. Burada o kadar çok kimyasal gebelik okudum ki acaba mı diyorum. Siz ne zaman kan vereceksiniz?