Minnakkurabiyeveannesi27 https://www.hizliresim.com/4i6wrmp İkili Testimiz temiz çıkmıştı kızlar aslında üçlü yaptırmayacaktim dün devlet Hastanesi’ne gittim ilk defa geliyorum diyince ben ikili sonucu görmedim üçlü isteyelim dedi sonuca bir bakarmisinzj
Cokistersengelerbence Minnakkurabiyeveannesi27 buna değilde rapora bakılıyor genelde. Onu da e nabızdan göremiyoruz. Test yaptığımız hastanenin vermesi lazım.
Minnakkurabiyeveannesi27 teletabi canım çok teşekkür ederim bugün doktor da baktı testiniz temiz dedi Allah razı olsun böyle bilgili olupta bilgini paylaştığın için çok teşekkür ederim 🥰
Minnakkurabiyeveannesi27 Cokistersengelerbence Raporda da aynı bikgiler yazıyormuş kuzum bugün doktor çıktısını verdi ve sonuçlar temiz dedi yani rapor dediğin de bu sonuçların yazılı haliymis ek olarak birşey yazmıyor
teletabi Minnakkurabiyeveannesi27 Ne demek,burada bunun için varız 🥰🙏🏻Çok mutlu oldum sağlıcakla alın kucağınıza🤗🙏🏻
Minnakkurabiyeveannesi27 Gizgizgiz Yok kuzum henüz o kadar büyümedim detaylı ultrason 21-22-23-24 de daha sağlıklı oluyor biz henüz 17+5 iz inşallah yaptırmak istiyorum ama cinsiyeti netlessin diye 🥰
Gizgizgiz Minnakkurabiyeveannesi27 anladım canım normal çıkmış herşey zaten Allah sağlıklı bişekilde kucağına almayı nasip etsin
Minnakkurabiyeveannesi27 Gizgizgiz amin canım benim hepimiz evlatlarımıza sagsaglim kavusalim inşallah 🤲🏻