S_y_e_94 Kızlar sizce Simay ismi nasıl eşimle bu isme karar verdik ben önerdim ama şimdi bilemedim kararsız kaldım :)
dmrlpgll28 S_y_e_94 benim kızımın adıda simay. Eşim simay diye tutturdu ben zümra diye. Sonuç olarak simay zümra koyduk 😂
S_y_e_94 dmrlpgll28 bizde öyle ben başka eşim başka dedi sonra ortak kararla Simay dedik ☺️ama şimdi kulağa hoş geliyo burda yorumlara bakınca çoğu kişi koymuş :)
dmrlpgll28 Güzel isim anlamı da güzel ama. Hemde çevremde hiç simay adını duymadım henüz. Koyabilirsin bence 😊
S_y_e_94 sutlukahvee öylemi önceden de varmış demekki ben bu bi kaç senedir duydum bu ismi aklımda kalmış ☺️