Selin12- geçmiş olsun canım benim, ilk gün duş alma yani benim doktor öyle dedi . Çok hareket ettirmemeye çalış, kolunun üstüne yatma , ağrın ve ya ateşin olursa Parol iç kuzum . Ben ilk dozda bunları yaptım ama yine de agrıdı . Ama herkeste farklı etkisi oluyor inşallah ağrısız atlarız 🥰