Busur40 ben normalde kendi çamaşırlarımız için de sıvı deterjan tercih ediyorum. Toz deterjanlar tam arınmıyormuş gibi geliyo ve tozlar uçuşup ağıza buruna kaçabiliyo koyarken bu da sağlıklı gelmiyor🤷🏻♀️
Granül sabunlarla ilgili de topaklandığı, kalıntı bıraktığı gibi şikayetler okudum.
Bebek deterjanlarının hiç biri lekeleri çıkarmıyor bu arada, kimyasal içerikleri düşük olduğu için. Lekeliler için bir de leke çıkarıcı alıp lekeye uygulayıp öyle yıkamak gerekiyor. Ben henüz o aşamaya gelemedim yeni kıyafetler yıkanıyor şimdilik🥰