Hayal2121 bende de yüksek tansiyon vardı canım şükür sağlıkla bebeğimi kucağıma aldım . Şimdi 2. Ye hamileyim 29 haftalık sende sağlıkla al inşallah doğuma kadar günde 4 tane alfamet kullandım. Ödemim fazlaydı . Su fazlalığım vardı. 35. Haftada ciğer geliştirici vurdular. 38. Haftamda da doğum oldu.