Surprizbebis Ben 31. Haftadayım ahmet hoca doktorum . Çok memnunum ne sorsam söyler. Evet yüzeysel görünür ciddi durur. Ama ben tansiyon hastasiyim. Sıkı takipteyim. Çok konuşmaz ama allah razı olsun ne sorsam ne zaman yazsam cevaplar. Öyle pimpirikli değildir. Sizi rahatlatır. Bu doktor işi çok zor. Ben de 12. Haftama kadar 3 doktor gezdim. Ondan sonra ahmet hocaya karar kıldım. Içimize sinmesi çok onemli.