AsminMoms vala ben hepsiburadada calıstığım halde hiçbir bebek bezi sampuan yada ıslak mendili almadım almayacğaımda stokculık doğmayan bebeğe uygın değil. Çünkü her bebek her bezi kullanamıyor her sampuanı ıslak mendili. Bunları kontrollü kullanıp en uygununa devam edilmesigerekir . Ben okuyunca bana mantıklı geldi. Ben iki tane hastane çıkısı alıcam 5li, yeni doğan alt ve üst aldım . Bir tane yemek aldım . 3lü 9 tane sorap aldım . 0 kol zıbın aldım ince battaniye nohut battaniye aldım şimdilik biraz zıbın daha alıcam başka almayo düşünmüyorum. Beğendiğim herşeyim büyüğünü alıyorım6ay dokuz ay vs. Başka bir yerde okudum gene bebek doğduktan sonra neye ihtiyacı olduğu net anlaşılırmış, zaten hiç dısarı çıkıp almadım sanal çağda yasıyoruz eksik varsa sipriş veririrz gelir kapıya