Canım Kağan Kocatepe diye bir doktorum videoları var YouTube’da. Bana da buradan bir arkadaş söylemişti. Ben de ilk günlerimde hapşırmaktan falan korkuyordum. Meğer vücudun doğal refleksleri hapsirmak, öksürmek gibi bebeğe zarar vermezmiş. O doktorun videolarında izleyince rahatladım. İstersen sen de bir göz at. Beni rahatlatmıştı.