Ilkayy Yarın sabah 8 de sezeryan doğumum var kızlar benim için ve bebeğim icin Allah rızası icin bi dua edermisiniz sağsağlim çıkalım amiliyattan allahım hepinizin doğumunu kolaylaştırsın. Hamileliğiniz çabuk bitsin inşalah 🤲☺️
Ilkayy benikibebekannesiyim saolda bi insana böyle yorum yapılmaz ne kadar düşüncesizsiz Zaten sitresliyim korkuyorum bide siz böyle yorum yapıyorsunuz
Bedihauslu Ilkayy allahim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin bende galiba Perşembe günü dogurucam suni sancı ile
Dila71 Ilkayy sağlıkla kavus inşallah canım , Rabbim kolaylık versin ameliyatın Cook güzel geçsin sonrasında da hızlıca toparlann💜 benimde Perşembe günü sezeryanim , Allah kimseyi darda bırakmasın
Ilkayy Dila71 amin inşallaj canım allahım senide bi avazda kurtarsın inşallah sağlıklı bebeğini kucağına al inşallah 🤲☺️
Kahverengi Ilkayy Allah sağ salim kavuşmayı nasıp etsin.Kaç haftalıksınız acaba her doktor farklı zamanda sezaryana onay veriyorda
Arzu_yusifova Allah yardimcin olsun🙏🏻 Ben 8 haftaligim insAllah sag salim son haftalara kadar gelirim💚