muges44 Birtanemm Benimde 36ya 2 günüm var. Hep kafamda 36 ve sonrası laaak diye doğum gelebilir düşüncesi vardı en başından😣Sona yaklaşmak beni biraz korkutuyo. Bazen vajinama acayip bi şekilde basınç hissediyorum sanki çıkacakmış gibi birde bel ağrıları..Sarı koyu akıntı neredeyse 1 aydır var bende enfeksiyondan herhalde🙄
Birtanemm muges44 bendede sarı akıntı değilde leke oluyor sürekli enfeksiyon çıkmadı yeşilken enfeksiyon vardı şimdi sarı diye enfeksiyon yok
Birtanemm Aysencanbay9595 😂😂aaa bende yedim suni sancı oyuzden sancıyı ayırt edemiyorum acilde bana 2 ci gebeliğin sancıları bilmen gerekiyor dediler bilmiyorum suni sancıyla doğurdum dedim benimkide sancı olunca rahime fln vuruyor bazen dayanılmicak hal aliyor dünden beridirde sol kasığım ağriyor üstüne çok uyudum diyemi üşüttüm diyemi bilmiyorum ama ağrısı çok kötüydü bugünde adet olcakmış gibi ağrılar başladı
Mes8994 Artık heyecanla bekliyoruz zaman geçmedi hiç hele.az zaman kaldıkça sanki çakılıyor saatler uyuyamıyorum geceleri de artık
Birtanemm Mes8994 vallla ben uyuyorum 😂😂bu ara bol bol hele sabah uykusu çok güzel oluyor ama oğlum tv sesinden ve habire gidip gelmekten uyutmuyor 🥴beni
muges44 SncrMerve Doğum kasım 9 10 11 12 hep karışık gösteriyo bende ultrasonda😂ilk veya ikinci haftası kasımın işte bakalım ne zaman olur
SncrMerve muges44 bana da 4 kasım dedi ama cumartesi gidip netleştirecez çünkü memleketten annem gelecek çok erken gelmesin sonrasında uzun kalsın diye netleşmesi lazım .
Birtanemm Nurgul1606 evet hatta ben lekelenme görüyorum sarı koyu şekilde yeşil akıntıda 1 ve 2 trimester döneminde yaşadım şuan olmuyor ama adet olunca hani lekelenme fln oluyor ya o şekilde sarı lekelenme oluyor doğum yakındır 🙇♀️Gibi geliyor bana
Elidadila Birtanemm an itibariyle 37. Haftadayız. 10gün önce nst de her şey normal çıkmıştı. 2750 gr dık. Cumartesi tekrar gidicez. Ama hareketlerde hiç azalma yok aksine çok arttı. Normalde gece ben yatınca yatar kalkınca hareketlenirdi. Şimdi gece gündüz hareketliyiz. Sancı vs hiçbir şey yok. Sanırım içerde memnun küçük hanım 🙈
BrcKsaYldrm Birtanemm aynı durum bende de var canım..36+1 oldum ama sanki dünden beri aniden gelecek gibi hissediyorum. Bu sabah adet ağrısı gibi bir ağrıyla uyandım. Korkuyorum da bir yandan. Doğsalar küvöze girmezler değil mi ? 🤔 Bunun paniği var üstümde rahat olamıyorum…
Birtanemm BrcKsaYldrm gel sen bide bana sor kız öldüm ağrıdan belime sancı atiyor bazen bıçak saplantısı gibi bide sol kasığım ağriyor 2 gündür her an gelcekmiş gibi hissediyorum inşllah 5 6 gün daha dayanır 37 de çiğer gelişimleri tamamlaniyo 36 bittikten sonra küveze alinmiyor bir sıkıntı olmadığı sürece ben oğlumu 36+3 te doğurdum 2.900 kilosu küveze girmedi
BrcKsaYldrm Birtanemm maşallah kuzucuğa 🙏🏼 hayırlısıyla bir bitse şu hafta. Perşembe kontrol var çok merak ediyorum neler diyecek..
19oct 2-3 gün öncesine kadar vajinal bölgede batma hissediyordum, (başaşağı pozisyondaydı) o batmalar aniden kesildi sebebi nolabilir? 36+2 😕
Birtanemm 19oct bendede oluyordu benimde kesildi bebeğin hareketlerinde azalma veya düzensizleşme oluyomu peki
Birtanemm BrcKsaYldrm benimde salı kontrolüm var bende çok mrk ediyorum ne dicek rabbim bu haftayıda kazasız belasız atlatmayı nasip etsin canım 🙏🏻🙏🏻
19oct Birtanemm hareketlerde azalma yok, gayet hareketli ancak düzensiz karın ağrım oluyor sağ ve sol tarafta :(