Firu123 Ben suda doğum yapıcam canım 2. Doğumum olduğu için bebeğim küçük bi bebek olduğu için kesisiz dikişsiz olcağını söyledi sıcak suyun ağrıları hafiflettiğini ve bebeğin anne karnında suda olup suya doğuduğu için daha rahat olacağını söyledi en geç bu cuma suda doğum yapıcam inşallah 4 cm açılmam var doktor cumaya kadar 5 6 cm olur suni ile başlatırım dedi 😊