Fulyaaa1 18+3 den selamlar arkadaşlar. Birşey sormak istiyorum ara ara sol kasıgım da özellikle agrı oluyor yaşayan var mı acaba ? Sizler ne durumdasınız
Ozlem2206 Fulyaaa1 bende aynı durumdayım canım hep sol tarafımda ağrı oluyor başından beri birde çok oturunca sol tarafımda rahatsızlık hissediyorum cinsiyet ne sizin
dilara_cinar99 Fulyaaa1 Ben de 17+2 haftamdayım bende de oluyor arada bıçak saplanır gibi sonra geçiyor stres yapıp kötü düşünmemeye çalışıyorum sonuçta bebislerimiz büyüyor o yüzdendir ☺️
rabia3561 Fulyaaa1 bende sizinle aynı haftada hatta aynı gündeyim bende de aynı durum var. Rahim büyümesinden olabilir dedi doktorum ama perşembe günü bende kontrole gideceğim .
Fulyaaa1 Leylayz doktorum da normal bebek büyüyor ondandır demişti dün tekrar mesaj attım yarın gel demiş bugünden dolayı eşim polis ve görevde gidebileceğim kimse yok ancak yarın gidebilirim sizlerden destek almak istedim 🥺 aslında çok değil geçiyor ara ara ama yine de insan acaba mı diyor
Leylayz Fulyaaa1 ilk bebek olduğu için ister istemez hepimiz tedirginiz en ufak sorunda ama şunu anladım artık bir yerim ağrıyınca artık normal heralde demeye başladım çünkü her hafta farklı bir şikayetim oluyor 😊
Fulyaaa1 Ozlem2206 evet ilk ama bu vücûd yapısıyla alakalı bence bende bayadır var fakat ben o değildir diyordum ama bi kaç gündür o olduğuna emin oldum
Fulyaaa1 dilara_cinar99 evet doktorum bana da öyle demişti tekrar mesaj yoluyla sordum dün yarın gel deyince tedirgin oldum açıkçası
Fulyaaa1 rabia3561 aynen canm bana da öyle demişti ben de yarın gidiyorum. Ben aslında 19+4 m de ultrasona göre hesaplamıştı en basından ve hala devam ediyor.
incikinannesi Fulyaaa1 Bende 18+2 yine benim de solum da ara ara ağrı böyle elektrik çarpması gibi oluyor 4.ayda normal diye biliyorum bebek ve rahim büyüyüp yukarı çıktığı İçin gönlünü ferah tut canım kızlarımız büyüyor inşallah🤲🏻🌸
Fulyaaa1 incikinannesi yaaa cok teşekkür ederim buradaki destekler doktorun konuşmasından daha iyi geliyor bana 🙏🏻🌸
Fulyaaa1 Leylayz kesinlikle öyle bende aslında rahatım genel olarak ama covid de geçirince olmuyor artık
hilalmevsim_3467 Fulyaaa1 Bendede oluyo canım bazen iğne batması gibi sağ, sol, alt taraf falan 19+2 deyim bebişler büyüyo ondandır heralde cumartesi kontrolüm var bakalım sorcam doktoruma
Fulyaaa1 hilalmevsim_3467 ondandır büyük ihtimalle canm yarın bende gideceğim burdan bilgi veririm size de
incikinannesi Fulyaaa1 Bana da öyle geliyor🥰 doktorun belki magnezyum önerir ben içiyorum serklajlıyım kasılmalara iyi geliyormuş herkesten de öyle duydum
Bsra_bhsi Benimde sol kasıgımin orada sürekli var egilemiyirum sanki bişey sıkışıyor orada ani harekette kasılma oluyor cevremdekiler usutmussun diyor bakalım bu cuma doktoruma randevum var gidince soylucem mesaj atarak sormak istemedim