Ay_parcasi Hanımlar gebelik boyunca sadece 100 Luk coraspirin kullanan lar kaçıncı haftada kestiniz ben dün 34+0 oldum bıraktırdı dr.um ama yine korkuyorum daha önce 2 kere kimyasal gebelik geçirdiğim için vermisti Dr. Bı sıkıntı olmaz insaAllah 🤲
SelverDoganUcar Ay_parcasi ben vitamin demir ve kan ilacı da kullanıyorum doktorum 32. Haftada coraspirini bırakmamı söyledi
BirPatiSever Ay_parcasi coraspirini erken bıraktırıyor doktorlar ama bildiğim kadarıyla oksaparı son haftaya kadar kullandırıyorlar.
Feriyecrin_annesi Ay_parcasi benim doktorum da bana geçen hafta yani 32. Haftamda bıraktırdı. Ama benim erken doğum riskim var. O sebeple belki doğum olursa sıkıntı olmasın bize dedi. (Sezeryan doğum yapacağım)
Sahin1 Ay_parcasi neden bırakıyoruz diye doktoruma sordum çünkü bende direnç vardı bebek beklenemezse ne olacak dedim? Doktorda eğer bırakmazsanız doğumdan sonra olmasını beklediğimiz göğüs kapanması doğumdan önce kapanır bunu da asla istemiyoruz dedi kalple ilgili bir şey söyledi bunun yanında bi kaç açıklama daha yapmıştı
Ay_parcasi Sahin1 Evet bebekde sıkıntı veya doğumda kan kaybına sebeb oluyor Muş rabbim herkese hayırlı kolay doğum versin bende sezeryan olacağım