Cemre91 mhdmraa benim kan pıhtılaşmam var doktorum erken öğrenmen gerekli dedi ilaç ve iğneye başlayacağız sanırım
blueberyy00 Cemre91 yani erken gebelikte çıkıyorsa idrarda kanda tabi çıkar ama geç döllenme felansa kanda da geç görünür idrarda da
TnsNfs Canım adetime 8 gün vardı dün yaptım normal gebelik testi ile hafif silik çıktı. Yarın kan vericem umarım vardır sağlıklıdır. Bi şansını dene negatifta çıksa önemli değil adete 2 gün kala test yaparsın tekrar. Enazından pozitifse mutlu olursun ❤️🥰
TnsNfs Abc34 garanti olsun istiyosan eğer erken gebelik al. Ben normal kasetle yaptığım halde 8 gün öncesinden çıktı ama işte döllenmeye bağlı anca idrara kana karışıyo.
TnsNfs Abc34 garanti derken normal kasetlere göre erken gebelşk testi daha doğru sonuç verir. Tabi kan 🩸 en doğru sonuç olacaktır. Sabah git sağlık ocağına bnce direk kan ver 😊 kafanda rahat olur net olmuş olur
Abc34 TnsNfs erken gebelik testi aldım hiç kullanamdım bundan normal kitlerden alıyordum hep. Bat 5 gün kesin sonuç verir mi ne zaman yapayım
Rina Selda22 Yakınmışız. Bugün kahverengi leke geldi acaba yerleşme kanaması mı diye düşündüm bir an🤔
Selda22 Rina bilemiyorum canim ya insallah vardir biseyler biraz daha bekleyip testi tekrarlarsin olmazsa bende leke felan da yok
Rina Selda22 Yarın tsh vs genel kan tahlili yapılacaktı. Doktorum beta hcg e de bakalım kanda çıkar artık dedi. Haber veririm mutlaka💕 Siz de haber verin lütfen
TnsNfs Abc34 bence dene bugün belki pozitif görürsün içinde kalmasın zaten negatif çıkarsa eğer önemli değil kan veririsin netleşir. Ben yaptım dediğim gibi 8 gün kala silik çizgi çıktı
minikumutlar Tubasudem belirtisi varmıydı peki bende 6 gündür bel kasık ve sırt ağrısı var ilişki sonrası oluştu bu ve devam ediyor inşallah hamileyimdir bende reglime 11 gün var daha 🥺
TnsNfs minikumutlar aynı şeyler bendede oldu ve hala ara ara kasık ağrılarım var o yüzden siz birazdaha bekleyin inşaallah hamilesinizdir 😊 bi kaç gün daha sabredin test yapın yada kan verin
Abc34 minikumutlar belirtim yok aksine testi aldım eve geldim. Psikolojik mı ne bilmiyorum sanki adet olacakmışım gibi kasığım ağrımaya başladı