Kubralii evet oluyor kabızlıkda cok oldu bende bu aralar biraz yok gibi ama klozete oturunca hissediyorum şiştiğini doktora sorduğumda cok zorlama kendini dedı basura yada yırtılmaya yol acabılırmıs makatta uzun süre tuvalette oturunca yada zorlayınca oluyormus canım 😊