Ben dün tetanoz aşısı oldum. Ebe ağrı yapar korkma dedi de yapıldıktan 1 saat sonra zonklamaya başladı şuan hiç kullanamıyorum kolumu ertesi gündeyim hala aynı ağrı hiç azalmamış normal mi bu durum yaa biontech ağrı yapıyor diyorduk bu çok beter yaptı